21 July, 2009

gediks trip TN (part 6)


05.07.2009

hari nie adalah hari ke3 kami di tmn negara..
tuk pagi nie,kami akan dibawa ke abai waterfall!
jarak perjalanan mkn ms 3 jam..
tuk pergi n balik..

perjalanan mmg memenatkan..
dr tanah merah,msk hutan..
pas tue redah plak sungai..
jmp batu2 besa,nak kena selit plak..

blum lagi jmp pacat!
satu keje plak nak lari2 kan..
jauh weh..
bila nak smp nie!



yeh! dah smp pon kat abai waterfall!
ketawa besa aku ms smp cnie..
di belakang itulah waterfall nya..
haruskah kami gembira?



pic nie mgkn lagi clear kot..
comel kan waterfall dia..
x pe ar..
ciptaan tuhan jgk..
siapalah kita nak persoalkanye..



tapi yg jadik persoalannya..
nape ar cikgu zam x ckp awal2..
kalu aku tau td..
x kosa nak jalan jauh2 ginie..
sungai tepi nusa tue lg best!


akhirnye,
kami layankan jgk ar tmpt nie..
dah dtg jauh2 x kan nak wat muka kot..
tmpt nak mandi pon,besa kolam kecik jer..
tmpt lain sgtlah dalam!
aku main2 kt gigi air jer..
nak riuhkan suasana..
aku ajak dorg smbg game cak kelicap dengan zoop zounddd..
kitorg main game nie mlm tadi..
x de pape aktiviti yg disediakan tuk mlm..
nak tgk tv pon,cafe tutup kul 10..
apakah itu?
mmg best sgt masa nie..
pas tue kitorg main game teka lagu..
nak pitam aku pikir wat gaya
lagu 'dan sebenarnya'
bleh x dorg bagi lagu cam tue?
nasib ein cpt tangkap!
gud ar u princess!

No comments: