13 July, 2009

weeding expo 2009



arie sabtu lepas,aku berkesempatan pg ke wedding expo 2009 kat midvalley ngan en tam..jgn x tau,en tam nak temankan aku pg tmpt cam nie! aku sajer jer survey pakej photo kawen kat cnie..lagipon ada benda yg aku nak cari..



kat pintu masuk jer,aku dah jmp benda yg aku cari..nie dia photolicious!
kagum aku..dorg da only malay!
mampu bersaing ngan kaum lain yg majoritinya cina..

aku mmg puas hati ngan hasil keje dorg..
selama nie follow website dorg jer..
kebetulan meeza pon amik pakej dorg..
so,aku pon nak gedik jgk ar amik pakej big day aku nnt ngan dorg..

dah berkenalan ngan kay..
owner photolicious..
sebaya aku tapi ngaku kakak..
org nye giler2,gediks n geli2..hahaha..
nak tgk hasil keje dia n da team..
layari ar website dorg www.thephotolicious.com



pas sesi geli2 ngan kay..
kitorg pon tgk ar jgk pameran yg lain..
byk pakej yg ditawarkan..
agak menarik,cuma duitnye yg tertarik ckit..




kami nie beria dok tgk expo kawen2 nie kat merata tmpt..
kawennye x tau ar bila..
x fixed date lagi..
insyaallah thn depan..
bulan brapa? tungggggggggggguuu!!!

No comments: