14 July, 2009

gediks trip TN (part 2)



03.07.09

pas solat zohor,kami pon gerak ar ke tmn negara..
nak kena hurry cz last bot kul 6.15 ptg..
x silap aku ar..
lupa ar weh..
yg pasti,giler jauh nak pg sana weh..
nak dkt 150km kot dr tol temerloh..
jauh kan..



nampak jer jeti ke tmn negara..
hilang penat sumer..
x sabar dah nak bercuti..
hepi2! hepi2!



nie ar 3 gedix smkbbsb..
meeza ,
mmg dah kwn aku dr sek rendah..
nak kawen dah bln 11 nie..
ngan bdak kelas aku gak dl..

ida,
pon kwn rapat aku gak..
aku join kwn2 U dia ar nie..
geng gedix um!
nak kawen gak bln 12 nie..
ngan bdk kelas dia ms sek johor..
aku ngan dia smp f3 jer..



sambil tggu bot smp..
kitorg bergambar2 ar dl..
aku mmg suka geng nie..
best gie trip sumer gurl..
giler2 siot!


bot dtg jer,
sumer trus terjun masuk dlm bot!
dah lewat jgk ms nie..
hampir kul 6.30ptg..
kami sumer dah lapo..
nak kemas brg lagi..
mlm nie dah start aktiviti..
nite walk in jungle..
ada 3 jeram yg kitorg kena lalu..
ada gak ar air yg melimpah msk dlm bot..
smp jeram yg ke 3,aku ar yg teruk kena!
abiz basah suar aku..
meeza kena ckit jer..
ya ar..baik punye benteng cover dia!


di sinilah tmpt kami bakal berkg tuk 3 malam!
nusa holiday village..
byk pakej menarik yg dorg tawarkan..
nak tau dengan lebih lanjut?
layari lah website dorg..

No comments: