26 July, 2009

gediks trip TN (final part!)


ya! saya dah pegi!
saya pergi ke sana pada 3-6 julai 2009
4d 3n trip with...
budak2 gedix!


1.kak sue..
kak sue nie kakak apai..skrg keje kat singapore..byk yg kami kongsikan selama 4 hari duk kat sini..aku sronok dgr cite pengalaman kerja kak sue..dapat merasa bekerja di luar negara..kak sue! u mmg best..ada rezeki,kita gie bandung sesama k..

2. sarah
sarah kwn kpd apai..amik pendidikan di um..skrg tgh smbg master..manje orgnya n giler2 seh..
best kwn ngan sarah..skrg nie aku masih menanti sarah upload gambar2 kami di fb..sarah! cpt ckit ar..
3. ina..nie aku ar kan..x yah cite..next! next!
4. meeza
meeza nie kwn sek aku..dia ar yg ajak aku pg cnie..thanx ek meeza..sebagaimana yg penah aku cite sblm nie,kami rapat cz gie tuisyen sesama dl..gadis nie akan berkahwin nov nnt,ngan bdak kelas aku gak..nie adalah last vacation aku ngan meeza b4 dia bergelar mrs ejal..

5. ederq
ida pon kwn sek aku gak..aku join group kwn2 minah gedix nie ar..sumenye bdak um..aku dak itm jer..tapi di sini,sumer sama..otak giler2 ok..ida nie mmg aktif..x reti dok diam..pas nie ada hati lagik nak pg pulau plak,walau syarat pertama vacation nie adalah terbuka kpd untuk gadis gedix shj..pas nie ko mmg gedix lagi ida,but no more gadis! hahaha....


6. sofea
pia nie junior en tam..sek sains muar..tapi x smpt ar kan nak jmp ngan en tam,cz en tam dah tua!
hahaha..byk mulut si pia nie..dr 1st lagi,dia mmg dah tunjuk bakat bercerita..otak mmg giler2..
ada sajer topik tuk digosipkan..ada tokoh jadi ptd dak nie..tapi dah abis master nnt,ko jadi lecture trus ar pia ek..gud luck!
7. apai
nie ar apai..adik kpd kak sue n kwn sek kpd sarah..minah nie tgh smbg master..
berjiwa usahawan dia nie..skrg nie dah berjinak2 ngan online business..bagus ar ko apai..nnt aku nak beli lens gak kat ko..bleh discount kan? huhuhu..mau bankrap kwn aku nie..
8. aini
aini nie pendiam jer orgnye..dalam kete pon x byk ckp..byk gelak jer bila kami ber3 wat lawak..dia bercakap ketika perlu jer..tgh amik master jgk skrg kat um..sekali ngan apai n pia..pandai bdak nie..kagum aku ngan dia..teruskan usaha ek dik..moga aini lebih berjaya!

9. muna
muna nie sekatil ngan aku..bukan tido sama tau..tapi dia katil bawah,aku katil atas..aku x bleh tido kat katil bwh,x terasa kipas langsung! panas siot! minah nie ar yg ajar kitorg game zuupp zaunnnn..ms dia wat demo..ngan gaya2 sekali! class ar ko muna..ada rezeki aku join ko gie fitness first centre tue ek..dengki aku,ko ok jer dikala sumer org kepenatan..


10. jana
aku byk borak ngan jana ms makan..slalu aku kaco2 dia ms nak tambah lauk lebih..meja tue disediakan tuk 4 org..bila meja jana 5 org,makanan kami pon kena ar kongsi2 jgk..mmg best kwn ngan jana..ada masa kita lepak2 sesama k..


11. ein
nie ar penyelamat kami ms kete ederq rosak kat temerloh..thnax ek ein..famili ko mmg baik..anak buah ko plak mmg comel..anak buah..bukan mak sedaranye..hahaha..minah nie mmg sempoi..aku suka kwn ngan dia..aku pon x tau naper dorg pggl dia princess..ederq plak ketua dayang..yg bestnye,kami sumer layankan ajer..wah! wah! princess ye ko..princess hutan tmn negara..


12.hana
hana nie banyak tolong aku! ms daki bukit warisan,dia ar yg jadi penyelamat! kecik jer orgnye tapi kuat! x lelah langsung ms naik bukit..kagum aku..serba boleh minah nie..ms mkn durian pon,dia yg kopekkan..orgnye mmg hepi sentiasa..slalu jadi bahan ngan kwn2 yg lain,tapi dia gelakkan aje..giler sempoi ar ko hana!

13. yana
yana nie baik ngan ederq..nie ar kepala kalu nak bergurau..bergandingan ngan si ederq,makin menjadi ar dorg..yana nie giler2 n x kisah nak berkwn ngan saper2..baru kenal kejap,tapi cam dah kawan lama jer ngan dia..

aku ngan yana slalu match baju yg sama..
kebetulan ar kot..
yg ketara sgt tue..
ms aktiviti ke gua telinga..
baju n suar pon lbh kurang sama!
hehehe..
nama pon sama kan..
yana!
kat cnie jer aku kenalkan diri as ina..
nama yg diguna pakai ms zmn sek dl..

inilah coretanku yg berpeluang ke tmn negara..
all da 13 gedix bervacation di tmn negara..
trip yg best! murah plak tue!
kwn2 yg sempoi n giler!
tempat yg best! damai! cantek!
aktiviti,penginapan n service?
erm not bad!
all my gedix geng!
aku dah mula windukan korg!
mizz u guys!

1 comment:

ederq said...

sonok ah baca coretan TN ni
brp byk part. tp sume besh. hihi. nex trip join lg okeh!