23 July, 2009

ikan bakar lagi!



smlm..
bos aku x de di opiz..
dia pg seminar juruaudit di shah alam..
kami yg tggl nie sgt sedih ar kan..
smp hati x bwk kami mkn kt hotel tue..
tapi,nak wat camner kan..
hahaha..ayat x bleh blah!


bila bos x ada..
keje pon berkurangan ar jgk..
otak ligat berputar nak wat hal..
pikir punye pikir..
kami ber 4 the giler2 gurl..(dorg mmg giler!)
pon gie ar mkn ikan bakar..
penah aku gie ngan dorg b4 nie..
ms aku dpt 1st gaji keje kt cnie..


deretan ikan bakarnye mmg menyelerakan..
rasa nak terkam jer sumer ikan2 tue..
perut plak mmg sgt2 lapar..
kononnye aku nak posa..
akhir rejab kan smlm..
tapi iman aku x kuat..
tertewas aku akhirnya..


mmg ramai yg dtg cnie..
tmbh lagi time lunch..
walau sekitarnya panas..
menitik peluh2 sumer..
org tetap dtg..
dok beratur pjg ar nak amik ikan..

tgh dok aku beratur tadi..
sekali ada org tegur da..
si amer n fadil!
calss mate ms kat itm dl..
kecik jo dunia nie..
punye ar besa kl,jmp kat cnie jgk!


muka sadis azean..
hahaha..
akhirnye dpt gak aku snap time muka burok..
slalu ko senyum jer kan..
cover cute!
hahahaha..suko aku!


kak ita kepanasan..
air asam ikan bakar arie nie mmg pedas..
aku smp 2 gelas air,aku teguk!
terasa tue panas bibir nie..


aku with kak ros..
kak ros x mkn nasi,dia diet..
celah mana lagi nak kurus lg pon aku x tau..
dia just ratah ikan bakar jer..

utk arie nie..
kami sumer hepi..
tp harga dah naik ar..
air barli suam jer dah RM2!
woooooo..sedih blk!
hehehe..

No comments: