20 October, 2009

2nd day @ penang


untuk hari ke 2 kat penang nie..
kami amik peluang tuk berjalan2 sekitar penang..
abg omar yg offer bwk jalan2,kami follow jer...
kami pon x ada kete,
nak jalan sndr pon,aku x tau tmpt..
hi3..

tuk ptg nie..
dia bwk aku ngan kak ros makan kat pdg kota lama..
x jauh dr opiz pon..
tmpt mkn nie tepi laut..
sambil makan tue,rasa best ar di buai angin laut.

bila dtg tmpt cam gnie,t'igt aku zmn blajar dl..
en tam slalu bwk aku gie jalan2 kat lumut..
pas tue dia belanja aku mkn abc..
wah..sgt suker ms tue..
pas mkn2 sumer2..aku kena studi!
menci ar! ha3..

pilihan makanan kat cnie byk ar jgk..
aku layan abc ngan mee udang..
sggh mahal mee udang itu ok..
rm9 sepinggan ngan rasa yg x sedap!
alih2 aku pau sotong bakar kak ros..hi3..

sungguh comel anak org ini kan..
nie ar dina..
anak kakak sedara aku..
camner ar bdk kenit nie leh sesat kat penang..
tau2 dia dah ada dpn hotel aku menginap..
siap ajak aku mkn sup ayam + roti lagi kat gerai mamak..

nie ar anak buah aku..ain
anak kak sedara aku..kak teh n alang
skrg dia kat matrik uia..
pandai bdak nie..
yg lawa tue kwn dia..mira..
mira nie bdak penang..
ain + dina sesat kat penang nie cz dtg jenguk mira ar..

aku dr kecik mmg rapat ngan kak teh n alang..
alang very supportive person..
dl alang satu service tudm ngan abah..
skrg,alang wat buz..dah kaya loh..
aku hepi tgk kejayaan alang..
kak teh aku ar best! leh tmpg senang..

No comments: