25 October, 2009

kejutan kah ini?


nie ar exkak ipar aku..
exwife abg ayong aku..anak sulung pak lang + mak lang
kami br dpt tau yg dia excident..
a wik b4 hari raya..
patah tulang paha..excident moto..jatuh sndr..

kami mmg x tau pon selama nie..
kak eila terlantar kat hospital sg buloh..
dah nak msk 2 bulan!
punye lah lama br anak buah aku bgtau..
hospital pon bkn jauh sgt dr umah kami..
dekat jer pon..

nangis mama bila tau hal nie..
terkilan btul dia ngan cucu sedara dia yg sorg nie..
si zati nie ada selifih faham ngan ayahnye..
so,dia geram n just silent jer psl mak dia..
dia nak tggu bila ayahnye nak dtg jenguk..
bertanye khabar dia adik beradik kat kg..

bab nie aku x bleh nak campor..
susah kita nak nilai org kan..
yg pasti msg2 ada t/jwb..
baik ayah mahupon anak..

pas lawat kak eila kat hospital..
aku ngan en tam bergegas ke stesen hentian putra..
kami nak jmp bada!
kwn induksi aku dr t'ganu dtg umah abg dia kat puchong..
dia busy,x dpt nak jalan sesama ptg tue..
sbb tue ar aku janji jmp kat cnie jer..
asal dpt lepaskan windu kan..
huhuhu..x puas lagi borak2 ngan bada!

gambar selingan..
sbb frust x smpt nak tgkp gambar ngan bada..
hi3..

No comments: