09 October, 2009

buah tangan dr tumpat..


aku dapat satu bungkusan pos laju tadi..
bdak opiz aku yg hantar..
tgk alamat pengirim..
cam jauh datangnye..
tapi aku dah bleh agak dr siapa..

nie ar brg dlm bungkusan itu..
serunding daging n ayam dr abg/kak ngah..
baik btul ar dorg nie ngan aku..
ada sejer kiriman dr dorg buat aku..
segan ar weh cam ginie..

aku mtk pos kertas soklan exam jer..
iallah 27hb nie aku seat paper law tuk sah jawatan..
if lulus paper nie..
aku dah bleh confirm next year..
cepat 2 tahun dr tempoh percubaan,3 tahun..

syarat nak sah dalam jawatan:
lulus exam undang2 k'jaan - iallah amik 27hb okt
lulus exam jabatan (3 paper)- alhamduillah aku lulus sumer paper
lulus induksi umum n khusus - dah lulus!

abg ngah amik exam nie ms siri 1 bulan april lps..
so,aku mtk ar dia poskan soklan tue tuk aku rujuk..
sekali dia pos ngan serunding sekali!
kata abg ngah segan kalu nak pos doc sajer..
segan? aku yg mtk nie,x malu ker?
hehehe...
btw,thanx a lot ek!

No comments: