01 October, 2009

bersua kembali..


aku berkesempatan ke akademi td..
aku nk jmp ngan bang long..
rakan induksi aku dl..
dah hampir 6 bulan aku blk dr kursus..
tp kami sumer still contact2 lg..

abg long dtg sini cz dia nak gie t'ganu bsok..
ada hari audit malaysia selama 3 hari..
aku x berpeluang ke sana..
mgkn aku bdak baru kot..
tapi kak anne lagi junior dari aku!
opss lupa..dia auditor..hehehe..

hepi sgt dapat jmp bang long lagi..
kami borak2 sambil kenang cite di akademi..
aku dapat kwn baru arie nie mr chan..
dl dia penah bertugas di t'ganu selama 6 thn..
dia nak pg t'ganu nie cz nak tgk blk tmpt lama dia..

hope abg long n rakan2 dr s'wak hepi di t'ganu..
bada dah pon bgtau aku aktiviti di sana ms raya arie tue..

oh ya!
aku berkesempatan beraya kat umah bada..
dikuala ibai..x jauh ngan masjid terapung yg terkenal di t'ganu..
dia jgk hadiahkan aku ngan mama kain sembahyang batek..
dia hadiahkan kat kami cz nak balas budi..
kami anta dia ke tanjung malim..
bada amik exam accountant..tapi sayang gagal..

btw..kain tue cantik sgt2! aku suka..
syg aku x snap picture raya ngan bada..
asyik sgt meyembang smp terlupa nak bergambar..
eii frustnye aku!

No comments: