22 October, 2009

mai pekena nasi beriyani dl..


b4 blk kl..
kami pekena nasi beriyani dl..
abg omar ckp,kedai nie mmg famous..
aku ok jer..asal bersih..
jgn cam kedai nasi kandar line clear tue..
trus clear tekak aku tgk tmpt niaga dia..

lauk x yah ckp ar..
mmg berlambak2 n berkari2!
ko pilih jer nak kari apa..
ikan,daging lembu,daging kambing,ayam biasa,ayam belanda?
sumer ada..
msg2 dah kecur liur tgk lambakan lauk nie..
aku?
nasi beriyani + ayam goreng!
hehehe..x suka ar berkuah2 nie...

aku suka deco restoran nie..
cam dlm cite p ramlee dolu2..
tipa meja ada pembahagi tue..
so,kita nak mkn gelojoh pon x segan..
selesa jer..

nie ar dia antara yg kami ber4 makan..
presentation lauk cukup sempoi..
pinggan pon cam pinggan kantin bdak sek..
tapi harga? mantop!

sblm balik..kami smpt sggh kat kedai baju..
1st day smp penang..
kami dh survey kedai nie..
budget arie jumaat ar nak shopping..
sekali kena blk awal da......
nasib pandai cilok time..
smpt ar bos + kak ros shopping baju..
aku? tgk sajer sudah!

No comments: