18 October, 2009

terbang ke penang


muka kena buat2 hepi..
aku nak kena pg audit kt penang seminggu..
lama tue weh!
pas balik exam..
aku ada exam jab n 1st paper final uitm..
kalut ar aku cam nie..

sue n lina yg anta aku ke klia..
nasib ada yg prihatin ngan nasib aku..
nasib anak ditinggalkan oleh parents yg balik kg..
nasib tunang ditinggalkan bf nye yg busy keje x abis2..
huhuhu..

flight aku malam..
dah full book tuk flight t/hari n ptg..
mau smp kat hotel kul 10 mlm krg nie..
bsok pagi2 dah nak kuar audit..
kami kena audit 2 tmpt..
nak settle dlm ms 5 hari mmg x smpt..
so,kena ar wat keje laju2 nnt..

cam ner ar penang tue ek..
aku dah lama x ke penang..
last pg ms abg razi kawen..
jalan2 kat padang kota lama..
duk jalan dlm kete jer..
cz x de parking + x de masa ms tue..

kali nie aku berpeluang duk lama ckit..
mcm2 aku plan dah nie..
kalu bleh nak jalan2 serata pulau tue..
kalau smpt ar..

flight ke penang agak bosan..
duk tepi tgkp tapi x nampak apa pon..
malan kan..golap jer ar..
apa lagi? tido jer sudah!

No comments: