08 October, 2009

plan lunch yg x menjadi..


kami dah pakat ngan krel nak lunch sesama..
sekali ada halangan ar plak..
big bos heret mamat nie kuar ngan dia..
ish! kasi hangin sajer..

ngan rasa yg hangin itu,kami kuar jgk..
lebih awal dr waktu sebenar..
bos mau bising?
ada aku kesah?!
kitorg terang2 turn lif sesama ngan dia!
berani x?


pikir punye pikir..
kami decide ke the mall..
ramai gak yg lunch kat cnie..
paking pon penuh..malas nak mencari..
aku park jer kat car wash..
bleh basuh taik2 burung kat kete aku tue..

bajet tekak nak makan ayam yg bergolek2 tue..
gaji masuk arie nie kan..
bleh ar makan sedap ckit..
kak ita yg alah ayam pon bantai makan gak..
aku? alah gak kalu x makan!
hahaha..

sembang punye sembang + gosip2 sumer + sesi kutuk bos,
kami pon blah dr ctue..
dah kul 2 masa nie..
abis ar aku!
smp opiz,aku tgk kete shawal x de..
huh! selamat,bos x balik lagi!

2 comments:

mrs e said...

nyum nyummmm..

cedapnyerrrrrrrrr
:)

yaNa said...

hehehe..
mmg ar cedap..
tapi ice blended dia mahal ar..
jadi x cedap plak 4 value of money..