13 October, 2009

open houz yg tertutup..


arie nie arie keje..
so,mmg hari busy ar kan bg yg bekerja..
tapi en tam x pedulik..
famili dia pon sama gak..
nak jgk dtg beraya kat umah aku..
giler letih nak prepare makan nie sumer..
nak order sajer? ampun ar mak aku x mau!

mama practice pegang cucu..
taun dpn bulan mac,dpt ar mak aku cucu yg 1st!
mak aku hepi,aku pon hepi gak ar..

mmg meriah kalu famili en tam dtg umah..
adik beradik dia jer dah penuh satu umah mak aku..
umah mak aku pon kecik jer..
kami anak beranak lalu pon dah berlaga2..
nie plak tambah ngan org luar..
padat cam sardin ar gamaknye..
ha3..

famili aku mmg x buat open houz taun nie..
mak aku dah x larat nak masak byk2 dah..
cam dl2..mmg x menang tangan nak layan tetamu..
en tam dtg nie,kira cam open houz jgk ar..
walau kecik,ala2 tertutup..
tapi ttp penat jgk..

ada peristiwa menarik berlaku mlm tue..
makanan kat umah mak aku adalah santapan terakhir kak zue.
nak dijadikan cite..
balik dr umah kami,dia dah sakit nak beranak..
adoi..mau tgk hasilnye..
next n3 aku cite ek..

No comments: