21 October, 2009

3rd day @ penang - mkn lagi..


tuk hari ke3 dan adalah hari terakhir audit di MITI..
bsok..kami akan ke MIDA plak..
tuk auditan selama 2 hari..
byk topik aku kena cover dlm 2 hari nie..
bos aku dr kl dtg pg tue cz ada meeting JPKA..
so,dia nak tau finding yg dah kami drafkan..

meeting abis lmbt..
kul 1.30ptg br abis..
aku dah lapa tahap gaban dah nie..
tuk t/hari tue,kami ubah selera..
mkn tom yam plak..
sesungguhnya aku rindukan masakan melayu!
ptg tue balik keje,kak ros teringin nak makan popia penang..
kami pon gie ar cari kat sekitar padang kota baru..
tapi,
x jmp2..payah gak nak cari popia nie..
abg omar x putus asa,dia bwk kami ke ??????..
hi3..aku lupa nama tmpt tue..
yg pasti,tmpt tue jauh dr hotel..

akhirnye..
jmp jgk popia yg kak ros nak mkn tue..
tapi malangnya,popia itu sggh x sedap!
terlalu lembik n berair..
cian kak ros..kempunan dia di situ..
aku order abc kat gerai nie..
katanya gerai abc paling top kat area cnie..
rasanya?
sedap lagi abc kat sek 2 shah alam ok..
siap tambah ais krim lagi..
tuk kategori ais kepal,mgkn sedap ar..
balik tue kami trus ke tmpt jualan jeruk2..
byk gak jeruk yg aku borong..
agak murah n byk choice..
pic aku x smpt nak snap cz nak kejar masa..
dah nak maghrib sgt ms tue..
malam tue.......
hi3..wait 4 da next n3!

No comments: