17 October, 2009

dr kg ke picc


iallah..
tahun nie pak lang n mak lang aku naik haji..
berkat kumpul duit dr muda n sumbangan anak2..
dapat jgk mereka tunaikan rukun islam ke 5 tue..
so,arie nie pak lang wat ar kndr ckit..
mak abah + adik2 aku dh blk smlm lagi..
aku plak bleh blk kejap jer..
tmpg en tam..kete aku abah pakai..
nak join dorg sekali,bsok aku outstation ke penang..
takut x smpt plak nnt..

pagi tue kami mulakan perjalanan dr shah alam ke N9..
pagi ker? kul 12.00 t/hari bukan pagi ek!
en tam lajak tido pas subuh..
penat ar konon pas tgk mid nite movie papa dom..
poyo jer alasan dia..
yg pasti,kami mmg dah terlewat!
smp2 jer..majlis dah abis!
tapi sedara sumer ada ar kan..
bleh dimaafkan kata mak lang..
hi3..

x panas bontot lagi duk kat kg..
en tam dah ajak balik..
dia ada event kat picc mlm tue..
frust btul aku just lepak 3 jam jer kat kg..
x puas dok borak2 ngan sedara sumer..
huhuhu..nak wat camner,aku tmpg org!

event mlm tue mmg best sgt2..
aku slalu jgk ikut en tam jmp kwn2 dia..
ngan bdk2 pompuan nie..
mmg dah kira geng gosip aku nie..
tiap kali jmp,ada jer yg nak diborakkan..

balik dr picc aku dah letih sgt2!
penat weh dok berkejar kesana kemari..
baju x packing lagi!
mampos aku..
x pe2..flight ke penang ptg..
smpt lagi nak kemas2 pagi tue..

on da way back dr picc,
en tam ckp x dapat anta aku bsok..
camner nie?
saper yg boleh anta aku?
pikir2..huhuhu.....

No comments: