11 October, 2009

penutup majlis open houz

kami ada 2 jemputan open houz kwn itm dl..
i. umah bm - sabtu 10/10 (tmn koperasi polis)
ii.umah azu - ahad 11/10 (sg besi)

tapi thiz wikend en tam keje..
aku plak ada kelas..
x pegi,x syok plak kan..
member lama jemput tue..

akhirnye..
kami gie jgk..
nak penuhi jgk jemputan org kan..
kul 9 baru aku smp umah bm!

mmg best gie umah dia!
omak dio punyo lah sporting yg amek'
siap golak2 bosa ngan kitorg..
alamak ter n9 plak aku..

kat sini jgk aku berkenalan ngan geng bm..
dorg pon funny..
suker2!
mak ngah bm kenal acik aku!
kan dah jadi sedara aku ngan pompuan nie..
borak panjang2..nak dkt kul 11 baru aku grk pulang..

bsoknye plak..
kami ke umah azu..
nak pg umah dia mmg kelakor..
aku mmg x penah gie area umah dia nie..
mtk direction,minah nie pon x tau!
alih2 4 kali aku dok ulang alik..
hahaha..

setelah bergadoh laki bini dlm kete..
aksi2 merajuk n berpujukan kuar,jmp jgk kami umah azu nie..
dkt ngan umah kak sedara aku!
hahaha..gilor btul aku,camnie pon bleh sesat!

sekali lagi kami jd penutup majlis..
kami makan seadanye..
tetamu azu pon dah balik..
layanan mmg best ar kan..
mmg azu dok hadap kami jer makan..
best dpt sembang lama..

parents azu mmg baik..
layan jgk kami walau dah penat..
yg kelakornye abah azu..
selamba jer tanye en tam
" dtg berdua jer ker? anak2 x bawak sekali?"
amik ko en tam!
smp tersedak dia makan..
tue ar ayg ckp abg cam bapak budak,abg x caya!
hahaha......

No comments: