22 October, 2009

that i will miss..


ms aku audit di perak dl..
pemandangan opiznye mengadap gunung..
menghijau jer..
damai hati aku wat keje..
kat penang nie plak..
pemandangannye membiru jer..
mengadap laut..
mmg lawa!

nie view dr stor opiz nie..
pas aku solat,aku mmg ralit tgk view dr cnie..
mmg cantik..
tmbhn plak opiz nie kat tgkt plg atas..
mmg bleh tgk jauh ke tanah besar..

nie plak view dr tmpt aku wat keje..
bleh tgk org naik feri..
yg berjalan kaki..bermotor n berkete..
syg..aku x berpeluang nak naik feri..
may be next time kot..

yg kapal jauh sayup tue star cruise..
kat cnie jgk aku bleh tgk kapal2..
nampak agak busy gak ar pelabuhan penang nie..
ngan kapalnye,ngan feri nye..
mmg maju ar penang..

arie nie last day kat penang..
flight aku ptg kul 5 ke kl..
kami x jadi nak audit MIDA cz ada masalah lain..
x jadi pon bagus gak..
aku dah mula terpikir nak study 4 exam nie..
aku ada exam jpa n exam uitm..
berdebar beb!

No comments: