04 October, 2009

open houz @ umah kak zan


mmg layan kalu tgk hidangan di umah kak zan nie..
kak zan jemput dtg beraya kat umah dia..
x ramai yg dijemput..
terhad pada bdak2 kewangan jer..
mmg dah jadi rezeki aku kali nie..
slalu kak zan suka wat majlis masa rehat arie jumaat..
kalu ikut tradisinye..
x dapat ar aku nak merasa nasi kerabu kak zan..
smp2 jer kak zan dah batau ada suprise!
alamak..apa ek suprise tue?
cam best jer..
sekali masuk ada razif ar sefamili ar!
wah2! mmg suprise kalu jmp bdak kuala merang nie..
kali nie dia bwk anak dia sekali..
mmg seronok sgt beraya umah kak zan nie..
ada antara kami yg x keje lagi di ptj dpt bertemu balik..
kalu dah jmp tue..
x sah ar kalu x bukak balik cite fail lapuk kan..
teruk gak aku kena ngan bdk2 nie..
kuang asam btul ar..
mmg hepi giler ar aku malam tue..
kak zan pon dok layan jer karenah kami sumer..
dia dah anggap kami cam anak2 dia dah..
aku plak kalu dpt mak pandai amsak cam gini,mmg layan!

nie sesi bergambar bersama anak2..
kebetulan topik kami,rupa anak ikut muka saper..
cam ira nie..
anak dia mmg ikut copy muka dia!
perangai pon samer jer kata laki ira..
pandai bergaya si kenit nie..
suker aku layan karenah bdak nie bergambar..

nie plak si akmal ngan ibunye..
hencem akmal nie..
ada 2 lesung pipit kat pipiye..
manis jer muka dia kalu senyum..
abg fazley kulit putih..
nie kira mmg copy ibunye ar..
hidung mancung!
nie plak anak ajib!
lupa plak nak snap gambar ajib ngan baby dia..
best baby nie..
diam jer..x byk karenah..
ikut abahnye kot..
rileks jer..
kalu tgk bebetul pic kat bwh nie,mmg confirm copy muka ajib!
hahaha..

No comments: