22 October, 2009

waktu tuk pulang!


nie view dr hotel yg aku ddk..
cititel hotel..
kat tgh2 bandar pulau nie..
menara yg tinggi tue,
menara komtar..aku x smpt nak ke sana..syg seh..
aku rasa tue ar building yg paling tinggi kot kat pulau nie..

pas shopping..
ang omar trus anta kitorg ke airport..
nak kejar check in kul 4..
nasib x jem ke apa..blum waktu blk keje..
kalu time blk keje......erm sangkut ar!
flight kami delay cz cuaca x baik..
sejam tue weh!
dah busen aku duk tggu kat ruang menunggu yg kecil itu..
ramai plak org ms tue..
flight dlm negeri,antarabangsa + campor airline..
mmg ar rasa cam kat pudu raya..
tambah plak byk flight delay kan..
kul 6.00 ptg kami selamat berangkat ke kl..
ms nie aku ngan kak ros dah mula rasa penat!
bsok nak keje weh...
x suka ar mak cam ginie..
masing2 dah berkira nak mc/el bsok..
blum smpt nak pikir..
bos suh aku prepare draf report bsok!
sbb aku nak amik cuti next wik..
cantek kan..
rasa cam kecik jer pulau tue..
pic nie aku suka..
ms nie nak smp ke klia dah..dlm kul 7.04 ptg..
nak maghrib dah..
tepat 7.10 ptg..
kami pon selamat smp ke KLIA..
yg pasti en tam yg amik kali nie..
nasib flight delay..
kalu x,mau aku yg tggu dia kuar dr opiz!
alhamduillah..
satu lagi kenangan indah tercatat dlm memori hidupku..

No comments: