27 October, 2009

exam jpa..gud luck!


pagi nie aku ada exam jpa kat mardi..
sebenarnye aku lewat bangun pagi tue!
aku bantai study tuk paper uitm smp lewat pagi!
bersyukur sgt abg ngah anta mssg wish gud luck kat aku!
kalu x..mau ada yg nangis x smpt seat paper..

pas siap laju2..
pakai ala kadar + x smpt nak berbedak..
aku trus pecut ke mardi..
rezeki aku,jalan pg tue x jem sgt..
dlm perjalanan nie..
air mata aku x berenti mengalir..
pohon pada allah s.w.t moga aku smpt smp..

pas dapat fully guide dr krel + kak anne..
aku selamat smp ke dwn exam 30 min awal!
alhamduillah..syukur ...
aku mmg x byk studi tuk paper ni..
mmg aku tawakal jer gie exam nie..
harapkan buku2 yg aku dah siap tagging jer tuk membantu..


aku smpt berkenalan ngan kak jue..
juruaudit dr AG..
kebetulan kwn kak anne..
nasib ar dia ada bwk buku..
yg aku x terigt nak bwk!
x de ar segan nak pinjam ngan dia..


hasilnye?
aku dapat jwb sumer soklan yg dia bagi..
betul salah tue..x tau ar kan..
janji tekanan tuk satu paper dah lps..
aku kena blk secepat yg mgkn..
nak study tuk paper acct plak..
paper nie ptg bsok!

No comments: