02 October, 2009

nur alya batrisyia


mula2 kita tonjolkan pic mamanye dl..
kawan baik aku si temah..
nama penuh dia siti fatimah..
cian minah nie namanya di kg kan oleh kami..
ms snap pic nie..
temah tgh tggu hari nie..

inilah baby yg kuar dr perut temah!
comel giler..
sgt manja ok baby nie..
manis jer senyum dia..
mmg ikut muka abahnye..

balik dr akademi mlm semalam..
aku singgah jap kat umah temah n sani di saujana putra..
jalan sehala pon nak ke shah alam..
ptg tue,aku dah bergayut sakan ngan dia..
smbg plak smp ke malam bergosip bagai..
hehehe..

buat pertama kalinya..
aku smp gak kat umah temah..
dah lama dia ajak ke umah..
cuma aku jer yg x de masa..
bukan busy sgt pon..
sajer buat x reti..
hehehe..


sbb kuat sgt aku nak jmp
nur alya batrisyia..
aku smp jgk umah kwn aku temah ni..

No comments: