28 October, 2009

study 4 final exam..


aku kena study laju2 tuk paper acct bsok..
gambar nie aku snap ms last kelas aku pg b4 ke penang..
sedih weh cz nie mgkn last class aku ngan geng aku..
next sem will be last sem 4 them..
aku? kena extent satu sem lagi..hu3..

ms nie kitorg dah beku dah..
byk sgt nak upload dlm satu kelas..
padan plak pewut msg2 sgt kenyang..
mkn nasi lemak yg abg rizam bg..
so,mula ar kuarkan hp..snap pic..hi3..

nie adalah rakan study baru aku..
baik tul dia..
sggp ajar aku secara detail n sggh sabar..
aku slalu skip kelas acct nie cz outstation..
so,aku blur2 ar gak dlm kelas kan..

pas study kat uitm,kami smbg study kat mcd sek 3..
nie mmg port study aku dr dl lagi..
ramai bdak2 uitm study kat cnie..
kdg2 tue aku lepak study smp kul 3-4pg!
mmg x sedar cz ramai jgk yg lain study sesama..

nape aku snap pic nie?
hi3..sajer2 jer..
ms nie aku tgh siapkan p/yaer..
ira tgh blajar ngan geng uitm aku dl..kulit..
nasib ar mamat nie bermurah hati nak ajar kami..
ngan syarat,en tam kena ada sekali..
cz mamat nie sgt lah penyegan..
x paham aku!

camner exam?
soklan yg kuar mmg x dijangka2..
sgt lah susahnye kwn2..
seumur hidup aku jadi student,x penah aku kuar awal!
aku tawakal jer ngan paper nie..
doakan aku lulus ek..

No comments: